fbpx

Garantni uslovi za Beko i Grundig

5 godina (60 mjeseci)*

za uređaje bijele tehnike: veš mašine, mašine za suđe, sušilice,
frižidere, zamrzivače, električne i plinske štednjake, rashladne vitrine, sve ugradbene uređaje marke BEKO.

2 godine (24 mjeseca)*

za male kućanske aparate: nape, mikrovalne pećnice, ugradne mikrovalne pećnice, tostere, sokovnike, blendere, fenove, pegle, miksere, mašine za šišanje i brijanje, usisivače, električne rešoe, radijatore, vodene dispenzere, mini barove te te ostale male kućanske aparate marke: BEKO i GRUNDIG.

3 godine (36 mjesecI)*

za sve GRUNDIG led televizore.

Omega d.o.o. izdaje garantni list za uređaje koje uvozi i distribuira pod slijedećim uslovima:

GARANCIJA VRIJEDI

Isključivo uz priloženi originalni račun i uredno popunjen i ovjeren garantni list. Ovisno o vrsti proizvoda kojeg ste kupili garancija može vrijediti 24, 36 ili 60 mjeseci. Garancija 60 mjeseci važi za BEKO samostojeće i ugradbene uređaje: veš mašine, sušilice, mašine za suđe, frižidere, zamrzivače, rashladne vitrine , električne i plinske štednjake. Garancija 36 mjeseci važi za GRUNDIG LED televizore. Garancija 24 mjeseca važi za BEKO klima uređaje, BEKO i GRUNDIG male kućanske aparate: napa, mikrovalna pećnica, ugradbena mikrovalna pećnica, toster, sokovnik, blender, fen za kosu, pegla, mikser, mašina za šišanje i brijanje, Mp3 i Mp4 plejer, usisivač, električni rešo, kuhalo za vodu, radijator, ventilator, vodeni dispenzer, mini bar i ostale male kućanske aparate. Garant se obavezuje da će snositi troškove servisiranja u navedenom garantnom roku ukoliko se uređaj pravilno koristi i isključivo se koristi u domaćinstvu u skladu sa njegovom namjenom i uputstvom za upotrebu. Davalac garancije ne izdaje prepise niti duplikate garantnog lista. Kod LED TV aparata obavezno čuvanje originalnog pakovanja uređaja za vrijeme trajanja garancije.

GARANCIJA NE VRIJEDI

Ako kupac nema originalnog računa i uredno ovjerenog garantnog lista, ako uređaj nije montiran, priključen, korišten ili održavan u skladu sa uputstvom za upotrebu, ako je na uređaju evidentno fizičko oštećenje nastalo njegovom upotrebom, ako je uređaj korišten u profesionalne ili poluprofesionalne svrhe, ako je zaštitni pečat na uređaju oštećen, ako je naziv ili serijski broj na uređaju zamjenjen, prepravljen, uklonjen ili nečitak, ako serijski broj na uređaju ne odgovara serijskom broju na garantnom listu, ako se garantni list ne slaže sa stvarnim stanjem ili ako je falsificiran, ako je uređaj popravljalo neovlašteno lice, ako su kvarovi na uređaju prouzrokovani višom silom kao što su: lomovi, udar groma, poplava, požar, zemljotres, strujni udar, neadekvatna ventilacija ili bilo koji drugi razlog izvan kontrole garanta, ako je uređaj pokvaren zbog neadekvatnosti sistema u koji je uključen, ako se napon mreže stalno mijenja i ako je veći od 220V(+-5%)/50Hz, garancija ne vrijedi na svjetlosna tijela (žarulje), daljinske upravljače i filtere, na dekorativne panele, dugmad, ručke, emajlirane površine, korpe u mašinama za suđe i mehanička oštećenja staklokeramičke ploče, pod garancijom ne spada čišćenje filtera klima uređaja, garancija ne vrijedi ukoliko se klima uređaj koristi za grijanje kada su vanjske temperature ispod -5°C i unutrašnja temperature ispod 10°C, osim kod inverter modela klima uređaja.

UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona +387 33 902-945 (svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email: support-ba@beko.com sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku koji je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Beko registracija produžene garancije na ProSmart Inverter motor

Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.

Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.

Viber chat Viber Icon